Hei Korvatunturin Joulupukki ! Mulla olisi muutama toive tässä mitä voisin haluta joululahjaksi :)


Innostuin sitten tekemään kollaasin mun joululahjatoiveista. Mua nauratti tuossa tuota tehdessä, että taidanpa hankkia ihan vaan itse kaiken tämän. Niinhän siinä aina sitten käy :). Toiveena mulla ois saada   Granitista pari metallikoria + nuo valot, Marimekon kaivo pussilakanat, Kalevala Perniö sormus hopeisena, Marimekon hyvässä seurassa- astioita, Filippa K:n Mini Leather bag (musta), Granitista (tai jostain muusta liikkeestä) sinkkipalli/tuoli, Ideakorusta tuollainen rannekoru (omalla tekstillä), Macin Ipad (ja siihen joku siisti kuori) sekä Marimekon Merimieskassi :)

Ja tässä ois pari toivetta vielä lisää :) (enhän minä ahne ole, enhän...:)


Harmaa Niken huppari, Mustat Niken FreeRunpopot, Superdryn huppari (joku muukin magee väri kävis) ja kauan himoitut Conversen talvipopot konjakin värisenä...

Joulupukki, oon ollu tosi kiltti tänä vuonna :) !!!

Kommentit

Suositut tekstit