Hello.

On ollu kiire viikko ja viikonloppu. Ja olin iltasin väsynyt etten jaksanu tehä mitään. Olin perjantain ja lauantain Elma messuilla töissä ja tein piiiitkää päivää. Tänään sit olin "omissa" töissä ja nyt istun sohvalla, maha täynnä kinkkisapuskaa ja aion vaan ottaa iisisti :). Ens viikonloppuna matkustan Pietariin, jeee :). Meidän työpaikka kustantaa meille matkan sinne. Ollaan tehty hyvää työtä ja säästetty Helsingin kaupungille noin 5 miljoonaa euroa  vuodessa kun ollaan onnistuttu työssämme(oon muuten monesti miettiny et mihinhän ne säästetyt 5 miljoonaa on laitettu? Nuorten mielenterveystyöhön? Vanhustenhoitoon? Tai johonkin muuhun tärkeään. EPÄILEN!). Pitää silti olla ylpee itsestä :). Tehdään lujasti töitä suurella sydämellä! Pitää muuten muistaa ottaa kamera mukaan Pietariin ja tehä juttu sieltä :). Meidän pomo kerto et meillä on perjantaina siellä illallinen ja siellä pitää miehillä olla puku ja naisilla joku mekko, voi härrekyyd sanon minä.Minähän en oo mikään mekkotyttö niin meinas iskee vähän paniikki et mitä mä sinne otan mukaan, mutta onneks multa löytyy kaapista pikkumusta joka sopii just tommosiin tilaisuuksiin. Ja korkkarit tietty jalkaan.

Mullahan todettiin tuossa viime viikolla kilpirauhasen vajaatoiminta ja sain lääkityksen siihen. Vitutti suunnattomasti koko sairaus, mutta tavallaan oli helpottavaa saaha "diagnoosi" koska oon toooosi kauan miettiny mikä vaivaa.Tuossa vajiksessa (eli siis vajaatoiminnassa) on tosi paljon oireita ja mulla oli monia niistä, esim. mun mieliala on vaihdellut jo muutaman vuoden ihan sairaasti ja oon miettiny et mikä mun päässä on vialla :) . Mulla myöskin lähti/lähtee ihan sikana hiuksia päästä, on ummetusta,kuulon heikkenemistä, puhekatkoksia jne. jne. todella ärsyttäviä oireita :(. Tuo vajishan todetaan verikokeella, joten se on helposti todettavissa. Ois pitäny jo aiemmin mennä verikokeeseen, heti kun tuota aloin epäileen. Mutta se on nyt selvillä ja lääkkeitä syön lopunelämäni :( eipä sitä sillekäänvoi mitään.

Oon kuuliaisesti merkinny mun urheilut ja syömiset kahden viikon ajan ja aionkin läsäyttää tänne mun urheilut kunhan ehdin. Niitä syömisiä en jaksa kirjottaa :) eikä ne kyllä ketään kiinnostakkaan !

Nyt mää alan nauttiin sunnuntai illasta ja häivyn suihkuun. Sitten lösötän sohvalla ja nautin television antimista :)

Lösöävää sunnuntaita :) !!!




Kommentit

Suositut tekstit