Silloin kun olin nuori, villi ja vapaa ;)



Oon aina tykänny kirjottamisesta. Oon kirjottanut päiväkirjaa ihan ala-asteesta saakka.Välillä on ollu pitkiäkin aikoja etten oo kirjottanut mutta aina sit löydän itseni kirjottamasta...kai tää on jotain terapiaa :). Mulla on helpompi tuoda mun tunteita tällä tavalla julki kuin esim. puhumalla, vaikka en todellakaan oo mikään hiljainen tytsy:). Löysin vanhoja päiväkirjoja tai oikeestaan nuo on sellasia sinkkupäiväkirjoja(eli sinkkis), ollaan kirjotettu mun frendien kans sillon aikanaan meidän seikkailuista jne. Välillä kirjottajia on ollut monta ja välillä oon kirjottanut yhen mun hyvän ystävän kans kaksistaan :). Ajattelin nyt julkaista ainakin kaks tekstiä, jotka sai mut nauramaan ihan katketakseen äskettäin. Vaihdan nimet näistä kirjoituksista niin niitä ei voi tunnistaa kukaan.Ja anteeksi kielenkäyttö jo näin etukäteen :). Nää tekstit on ajalta kivi ja kanto, mutta nähtävästi mulla on ollut vauhdikas elämä sillon joskus :).Ihan käy kateeksi mun elämää sillon joskus,  nyt oon tämmönen tylsä aikuinen ;).

Oooops , I did it agan

Elikkä juttu meni näin: Meitsi heräs klo 6:30 (ehkä siksi että nukuin koko vitun eilisen) ja mietin kuumeisesti tekemistä. Niinku tiiät, siihen aikaanhan ei voi tehä muuta ku jakaa postia (tai pillua).Olin vaipumassa lievään epätoivoon, kun sitten pelastus saapui viestin muodossa klo 6:50. Pekka siellä ystävällisesti tiedusteli , haluaisinko tulla saunomaan.Kieltäydyin kohteliaimmin eli kysäisin että ei kai se vitun idiootti kuvittele, että vinttaan pyörällä siihen aikaan johonkin?

Myöhemmin kun se saapui kiltisti meille, sain tietää että se pirulainen oli muuttanut tuohon 200 metrin päähän mun kämpästä.MEILLÄ OLI TOSI NASTAA.Mutta sinkkis oli vaarassa joutua sen tahmanäppeihin!Apuapapua!Siinä olis kyl ollu viiimenen naula meikäläisen arkkuun.Tällä kertaa tuunailtiin sen seitsemän kertaa.Mulla on taas selkäranka katki.

Luojalle kiitti, että nyt alko menkat,saa alakerta pitää kovalla työllä ansaittua lomaa. :)

Mä oon hirvee pukki.

Alan tässä pikkuhiljaa asentamaan maskia feissiin ja hyökkään torille leuhottaan & vouhottaan.

Näin tänään.


Ja vielä se toinen lupaamani juttu:

Oon töissä ja oon körssillä (=tupakalla) ja kirjotan nyt mun perjantai-illan tapahtumat tähän
1. lähin kämpiltä koffin kolomonen kädessä ja körssi suussa...saavuin Ainolan puistoon ja näin OMAN MUMMINI iltakävelyllä frendinsä kanssa --> meitsi maastoutu täysillä lähimpään pusikkoon---> en jääny kiinni :)
2.illan kuluessa tulin humalaan (oho!)
3. Näytin mun kaveripojalle mun pimpin koska oon nähny sen vehkeet kerran vahingossa
4. Suutelin 16 vuotiaan tytön kanssa kiihkeästi (vaikka en oo lepso)
5.olin ihan vitun kännissä (oho!)
6.joku tarjos mulle kukkaa mutta en ottanu (en käytä)
7.päihdyin loppuillasta ihan helvettiin asti !!!!
8.Jussin jalat ei kantanu niin se kaatu yhen pyörän päälle ja se pyörä oli auki, joten lähettiin ajaleen sillä (KOHTALO)
9.pizzeriassa uhkasin lyödä yhtä ämmää "vittu lyön sun nenän aivoihin , saatana" (vaikka en oo koskaan väkivaltanen)
10. Sammuin kämpille
11.Heräsin aamulla siihen että mun huoneessa oli pöllitty pyörä
12.Kamista pukkas !!!

Tämmöstä tänään :) Mukavaa maanantaita !!!

Kommentit

Suositut tekstit