Joskus tuntuu että olen yksin tässä maailmassa.

Voi tätä elämää.Ei oo mun viikko alkanu mitenkään hurraa huutojen siivittämänä.Pää on kipiä ja vähän masentaakin.Huomenna oon menossa lääkäriin ja saan ehkä selvyyden mikä mua vaivaa.Munsta otettiin viime viikolla verta ja nyt sitä on tutkittu ja tiiänkin jo mitä sieltä on tulossa, mutta ehkäpä siihen tulee varmistus sitten tuon lääkärikäynnin jälkeen. Lääkäri tutkii myös mun päänahan. Mulla on ollu tosi pitkään ongelmia mun päänahan kans ja se on nyt syksyllä vaan pahentunut ja mulla menee hermot. Mun päänahka hilseilee ja kutiaa ja on muutenkin ihan mahoton.Toivottavasti se ei oo psoriasista! Oon hoitanu mun hiuksia ja päänahkaa bio+ tuotteilla ja voin kyllä suositella.Heti kun vaihdan shampoota+hoitoainetta niin päänahka menee ihan paskaksi :( . Bio+:lla on myös semmonen hoitoneste joka auttaa siihen ettei päänahkaa kutia niin paljon. Se on kans ihan huippu tuote. Tää mun ongelma meni jo niin pahaks et menin apteekkiin (pipo päässä ja itku silmässä) et oisko teillä mitään mun ongelmaan. Ostin sieltä sitten hydrocortison liuosta josta voi olla apua. En oo kuitenkaan vielä käyttänyt sitä koska ootan sen huomisen lääkärikäynnin , jotta se doctor näkee sen oikeen tilanteen tuolla. Mua inhottaa kun teen tämmöstä asiakaspainotteista työtä niin en halua minään hilsepäänä liikkua ihmisten ilmoilla. Toinen mikä mua inhottaa on se, että haluaisin löytää jonku luonnonmukaisemman hoitomuodon tähän.En haluais syyä lääkkeitä tai käyttää tuota lääkeainetta päähän että se häviäis.


Sitten mua masentaa tää tuleva talvi. Ja ehkäpä mua myös vähän masentaa edelleen mun ero. Oon yrittänyt käsitellä näitä päässä liikkuvia asioita, mutta en ehkä enää yksinäni siihen pysty. Monet luulee, että mun elämä on nyt ihan ok. En niin väitä etteikö se ois mutta mua edelleen vaivaa tietyt tapahtuneet jutut. Ja haluaisin käsitellä näitä asioita jonku kans. Oon miettinyt et menisin ihan ammattiauttajalle, koska nää on kuitenkin niin kipeitä asioita mitä mun pitäis käsitellä. Tiedän, että mun ystävät ymmärtää mun ajatuksia, mutta joskus on hyvä vaan päästä puhumaan ihmiselle jolla ei oo mitään tietoa mun elämästä ja tää ammattilainen vois osata auttaa mua jotenkin niin miten en ois ajatellutkaan käsitteleväni asioita. Ymmärrätkö :)?


Nyt mun on pakko jatkaa töitä.







Kommentit

Suositut tekstit