Naked truth



Tartunpa minäkin Veeran haasteeseenToivoisin meidän bloggaajien pystyvän taistelemaan sitä ilmapiiriä vastaan, jossa sallittua on vain virheettömyys. Ilahtuisin kovasti, jos muutkin bloggaajat innostuisivat postaamaan itsestään kuvan juuri sellaisena kuin ovat meikin alla, photoshoppaamattomana. Näytettäisiin, että jokaisen blogin takana on ihan oikea ihminen pienine virheineen. Sillä niin täydellisesti kuin se välillä unohtuukin, niin kultturissamme vallitseva kauneusihanne on useimmiten melkoisen rakentamisen ja kuvankäsittelyn tulos.


Nää kuvat otin juuri äsken, puhelimella, enkä käsitellyt niitä mitenkään(mun kuvat muutenkin on käsittelemättömiä täällä...ootte varmaan huomannu). Ulkona on pimeää ja yritin löytää valon jotta edes jotenkin kuva onnistuis. Tämän näkönen mun naama on aamulla, ilman meikkiä :). Oon niitä ihmisiä joka ei aina edes meikkaa...esim. eilen laitoin töihin pelkästään bb-voiteen ja sipaisin päälle vähän puuteria, se oli sit siinä...tiesin kyllä että oon menossa kattoon Puhdistus leffaa ja tiesin että siellä saattaa tulla kyyneleet, joten jätin ripsarin pois(niin..menin töistä suoraan leffaan...). Mulla ei oo koskaan ollut ongelmaa kulkea ilman meikkiä.Itseasiassa olisin aina ilman meikkiä mutta mulla on aika couperosaposket joten niihin yleensä laitan jotain peitejutskaa. Kesällä kun naama on päivettynyt niin käytän sillon vaan ripsaria. Tiedän monia kauniita tyttöjä jotka käyttää ihan hulluna meikkiä vaikka oikeesti niiden kaunis naama ei tarvis sitä :). 

Ihanaa perjantaita kaunokaiset !

Kommentit

Suositut tekstit