...And That's Who I Am !

Mulle tuli tällainen haaste johon päätin vastata. Tarkoituksena on haastaa blogeja joilla on alle 200 lukijaa. Mää en kyl tiedä yhtään kenet mää haastan, mut taidan blogilistan kautta etsii 5 blogia jotka vaikuttaa munsta mielenkiintoisilta.Tietysti jos siellä nyt tätä lukee joku bloggari joka haluaa et haastan sut niin ota rohkeesti yhteyttä niin haastan sut :)


Ajatuksena on siis kerätä And that's who I am-sivustolta sellaisia kuvia, jotka kertovat blogin kirjoittajasta itsestään täältä blogin takaa.


Mää oon ikuinen nuori, lapsenmielinen ja varmaan vähän Peter Pan. En halua kasvaa aikuiseksi vaikka kyllä jo oon jo sitä :). Mulle suurin kohteliaisuus on ollu mun bändikaverin sanat kerran mulle "Sää oot aina niin positiivinen vaikka mikä ois, se on hienoa! Älä Sarppa koskaan muutu ja tuu sellaseksi kyyniseksi aikuiseksi!". Yritän muistaa nuo sanat aina. Vaikka oliskin nuorekas ja vähän lapsenmielinen niin se ei kuitenkaan tarkoita sitä että ei ottais asioita vakavasti. Mää tiedän millon mun pitää olla aikuinen mut muuten kyllä yritän vaan nauttia elämästä :)


Joskus vaan on ihanaa olla ihan yksin, hiljaa ja kuunnella sisintään. Viime talvena kun olin siellä reissussa niin olin yksin ja oikeesti nautin siitä. 


Aina pitää olla unelmia. Ilman unelmia ei voi elää !


Tää tarkottaa ehkä sitä enemmän että en voi elää ilman vettä...siis merta tai järvee. Joku lätäkkö pitäis olla aina mun lähellä. Meri on kyllä kaunis ja pelottava yhtäaikaa. Ja kun tätä tarkemmin mietin niin voisin kyllä asua ihan jossain lämpimässä ja rannalla. Jos ei koko elämää niin ainakin jonkin aikaa :)


 Tää on se mun "ongelma" mistä mun pitäis päästä eroon. Mun pitäis vaan uskaltaa rohkeesti olla heikko kun siltä tuntuu. En tiiä mistä tää mun "ei tunnu missään"-asenne johtuu ? 


Aina kun nään tähdenlennon niin toivon jotain. Ja ilman toivoa ei voi elää :)


Oon  parempi kirjoittamaan kuin puhumaan tunteistani. Kirjotan sellasta ihan oikeaa päiväkirjaa vieläkin. Sinne mää kirjotan ne kaikki salaisimmatkin tunteet ja tunteenpurkaukset. 


En vois koskaan ajatellakaan et mulla ois lyhyet hiukset. Mulla on aina ollu pitkät hiukset ja uskon että tulee aina olemaankin :)


I LOVE GUNS N' ROSES ! (sitä ei varmaan tarvi enempää selitellä :)


Rakastan jo valmiiksi New Yorkia. Ja aion todellakin sinne vielä mennä.


Mun sydän on ollu rikki, poikki, epäkunnossa ja halki :( 


Inhoan korkeita paikkoja mutta silti oon nykyisin pakottanu itseni sellasiin korkeisiin paikkoihin. Esim. huomenna oon menossa kiipeileen ja sitähän ei tunnetusti tehdä maatasossa :) . Ehkä mää vielä joku päivä pääsen tuosta pelosta kokonaan.


Mun mielstä luonnollisuus on kaunista :) Tiedän monia tyttöjä jotka on paljon kauniinmpia ilman meikkiä kuin meikin kanssa. Mää esim. tykkään kesäisin olla melkeen kokonaan ilman meikkiä kun naama on päivettynyt. Tunnen sillon itseni ihan yhtä kauniiksi kuin meikit päälläkin :). Itsestään pitää tykätä sen verran :)


Tuolta sivustolta en löytäny pöllönrakastamiskuvaa, niin kaivelin sen sitten muualta :) Pöllöt on ihania :) !!!

Liebster Blog -tunnuksen tarkoituksena on saada huomiota pienille blogeille.

Tässä ohjeet: 

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi tunnustuksen sinulle.

2. Valitse viisi blogia (joilla on alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentit heidän blogeihinsa.

3. Toivo, että bloggaajat, joille jätit palkinnon, antavat sen eteenpäin viidelle blogille.


Vastaa samalla kysymyksiin:

Viisi asiaa, jotka tuovat hyvää mieltä:
Mun Herrasmieskoira Snadi, hyvä ruoka, ystävät, matkustelu ja liikunta

Viisi asiaa, joihin olet tyytyväinen elämässäsi:
Mun työpaikka,mun koti,mun ystävät,terveys,mun hiukset (:)

Viisi paikkaa, joissa haluaisit käydä:
Hawaiji, Mexico, New York, Miami, Sisilia

Viisi asiaa, joista unelmoit:
 Talosta meren rannalla, onnellisuudesta, tasapainosta, kiinteämmästä vartalosta ;), lottovoitosta

Viisi asiaa, jotka ovat hyödyllisiä elämässä:
Rakkaus, raha, ruoka, onnellisuus, ystävät



Haastan seuraavat blogikirjoittajat:















Kommentit

  1. Kiitos haasteesta! :) blogi starttas vasta viime viikolla, joten kiva että löysit sen. Tykkään sun kirjoitustyylistä :)

    http://carourou.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mukavia hetkiä blogisi parissa, rennon letkeesti vaan kun ottaa niin ei ressaannu :) ja ihanaa lopputalvea :)

    T.Sarppa

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit