Lattiavalaisin.

Oon suunnitellu sitä tulevaa kämppäpostausta tänne, mutta oon miettinyt sitä, että haluanko koko maailmalle näyttää asuntoni :) ? Huomasin tuolta "tilastoista" et mun blogia luetaan Jenkeissä(?),Venäjällä(?),Ruotsissa(?) ja muissa pohjoismaissa sekä osittain Etelä-Amerikassa (?). Ihan hullua. Eihän ne edes ymmärrä mun teksteistä mitään..tai sitten ne on suomalaisia jotka vaan asuu siellä. Mua naurattaa myös se, että sieltä näkee millä hakusanoilla mun blogiin on löydetty ja yks oli "nuorten pimppi" siis wtf :) :). En tietääkseni ihan kauheesti oo kyseisestä asiasta täällä puhunu :):), mutta hyvä jos munsta on jotain apua (siis hä mitä mää nyt selitän). 

Mut joo, sisustuksellisiin asioihin sitten. Oon sellainen sisustaja et tykkään vanhasta ja uudesta( pienessä määrin) ja yritän sitten sekoitella näitä kahta sujuvasti yhteen. Inhoan kaikkea pientä sälää ja en kestä esim koriste-esineitä. Mieluiten olisin melkeen tyhjässä,valkoisessa asunnossa, mitä on maustettu esim meksikolaistyylisillä sisutuselementeillä. Esim. tyynyliinoilla ja torkkupeitteillä. Tietysti sieltä löytyis  hyvä sohva ja sänky, muuta ei mitään turhaa sälää. Haluaisin mun seinälle surffilaudan ja skeittilautoja. ja se ois sitten siinä. Tällä hetkellä multa löytyy ikeatavaraa jotka on ihan kivoja, mutta siinä vaiheessa kun mää ostan oman asunnon niin kaikki menee kiertoon ja aion hankkia huonekaluja kirppareilta ja kierrätyskeskuksista. Ja mullahan pysyy myös vasara kädessä niin voisin ihan itse kunnostella huonekaluja mieleiseksini. Silloin kun asuin maalla niin nautin siitä kun ostin esim. kirppikseltä tuolin jonka sitten maalasin ja laitoin (ja yleensä myin kirppiksellä sitten sen eteenpäin). 

Sillon myös kävin paljon kirppiksillä enemmän, koska niistä löytyi kaikkea ihanaa ja oikeasti huokein hinnoin. Mua ärsyttää tuo kirppismeininki täällä Helsingissä, että tuotteet hinnotellaan ihan järkyttävän hintaiseksi. Joku henkkamaukan paita 8€ ja silleen. Meikäläinen ei maksa kirppiksillä paidasta kuin maksimissaan 4 ekeä, mieluummin kuitenkin alle. Kirpputorien meininki on menny Helsingissä ihan hölmöksi. Pienillä paikkakunnilla kannattaakin mennä kirppikselle, sieltä voi löytyä vaikka mitä aarteita ja oikeesti halvalla.

Mutta tämä alla oleva jalkalamppu.Se on hieno ja haluaisin sellasen.Taidanpa sijoittaa seuraavasta palkasta siihen :)

Less is more.






Tästä jalkalampusta on saatavilla halpis versio ja kallis desing versio. Munsta tuntuu et mää hankin tässä vaiheessa elämää tuon halpis version ja ostan desing version sitten kun mulla on oikeesti varaa siihen. :)

Mitäs tykkäätte ?




Kommentit

Suositut tekstit