Ekoshoppaamassa :)

Kävin keskiviikkona mahakivusta huolimatta vähän Kampin Ruohonjuuri kaupassa hakemassa itselle Aloe Vera juomaa ja shampoota. Munsta nuo Ruohonjuuri liikkeet on aivan ihania vaikka ne hinnat on joissain tuotteissa ihan hulluja. Siis kun tietää ettei ne oikeesti mitenkään voi maksaa liikkeelle niin paljon et niistä pitää pyytää maltaita. Mut mulle ainakin on tärkeetä nykyään et syön terveellisesti ja saan vitamiineja tarpeeksi. Suosin nykyään mahdollisimman paljon ekoa ja luomua.




Teehylly kiehto mua. Melkeen ostin Lakritsiteetä mut ajattelin et kotona on vielä sitä. Kun tulin kotiin niin paketti oli tyhjänä hyllyssä....ois siis pitäny ostaa :)



Tykkään hampputuotteista. Seuraavaksi ajattelin kokeilla noita siemeniä ravinnon rikasteena. Ja nuo on sisäisesti iholle hyväksi.



Ostin tätä Aloe Vera juomaa. Sitä otetaan aina aamuisin 15ml ihan raakana shottina tai sitten sekoitetuna mehuun tai veteen (tai mihin sen nyt sitten haluakaan sekoittaa). Meikäläinen ottaa aamuisin aina shotin tätä :)



Mulla oli nälkä ja jano niin ostin tuollaisen. Oli oikeesti ihan sairaan hyvää :)



Ostin myös Kataja shampoota joka on hyväksi mun ongelmalliselle päänahalle. Se rauhoittaa kutiavaa päänahkaa ja auttaa hilseilyyn. Pesin sillä heti hiukset ja ainakin se ihan selvästi rauhoitti (taas kerran) mun punoittavaa päänahkaa. 

Ruohonjuurella on myös nettikauppa, johon pääsee TÄSTÄ ! 


Kommentit

Suositut tekstit