Tervehdys vaan, täällä ollaan :)

 Mun on pitäny tehdä vaikka mitä.Esimerkiksi päivittää mun blogia, mutta en oo jaksanu kauheesti sitä tehdä.Ja ihan oikeesti mulla on ollu pikkasen kiire. Ja sitten vielä piiitkästä aikaa riipasin pienet kännit lauantaina niin se meni sit siinä ja siinä samassa myös sunnuntai(ei siis kännissä vaan rapulassa:). Mun piti myös sunnuntaina käydä lohduttamassa frendiä, jonka sydän on murtunut.Plaah.Nuo jutut on inhottavia:(!


Nää kuvat oon tallettanu mun koneelle joskus, kun oon halunnu vähän inspiraatioo pukeutumiseen. Nää on varmaan ihan google työkalun avulla löydetty jostain netin syövereistä. Ja ihan sitten kivestä riisipuuroon... Mulle tuli ilmotus et mun Nellyn paketti on tullu postiin :) Pitää käydä tänään hakeen se. Siellä on kaikkee ihanaa mulle :) ! Jos saan itsestäni sen verran irti et jaksaisin ne kuvata niin voisin ne täälläkin esitellä. Mää kuvasin ne mun kirppislöydöt, mut en saanu niitä vielä tänne näytille. Ja siivosin mun kämpän (jee!).....sitä kämppäpostausta odotellessa :).



Mun mielestä toi ylläoleva muija (soomalainen muija, heh) on ärsyttävä. Siis tuo Jessica Simpsonin sisko, jonka etunimee en kuollaksenikaan muista. Tosi ylimielinen bitch jossen sanoisi ;). Mut kuitenkin...sillä on onnistunut asukokonaisuus jonka voisin kuvitella myös itteni päällä. Kesää odotellessa :)


No sittenhän on mun lemppari Sienna Miller. Tuosta ekasta kuvasta inspiroituneena (pari kesää sitten) hommasin itselleni neonvihreesankaiset arskat ja viipotin menemään niin ku Sienna :) En ehkä niin kuumana kesäkissana ku Sienna mut kuitenkin :). Nuo jokaiset asut voisin kuvitella päälleni :) !

Kesä!!! Tuu jo!!!

Kommentit

Suositut tekstit