Koposen Suvi ja muuta lätinää :)

Heippa vaan kaikki :). Oon ollu kiireinen   laiska tällä viikolla enkä oo tehnyt postauksia vaikka aiheita kyllä olis. Oon esim. käynyt kirppiksellä tekemässä löytöjä ja kuvannu kauniita maisemia :). Kuvaan ne kirppislöydöt huomenna tai perjantaina ja pläjäytän ne tänne :). Ja oon ajatellu tehdä sellasen sisustuspostauksenkin, mutta mun pitää siivota ekaks :). Kävin tänään uimassa ja vesijuoksemassa (jep, luit oikein, vesijuoksemassa... :) ja tulin tuossa tunti sitten himaan ja nyt oon sitä mieltä et hyppään tuonne mun sänkyyn ja alan nukkumaan. Oon kyllä koukuttunut sellaseen candy crush peliin et pitää varmaan pelata yks geimi sitä ekaks ja sit urvahtaa :). 

Mutta huomasin, että Suvi Koponen on päässy uusimman Ranskan Voguen kanteen. Munsta se on tosi hienoo. Oon ylpee Suvista ! Seurasin sillon aikoinaan sitä malliohjelmaa minkä Suvi voitti (miks en millään muista sen ohjelman nimee...nooh, ihan sama..enkä jaksa googlettaa) ja oon seurannu Suvin uraa muutenkin tuolla mallimaailmassa. Suvi on aina ollu jotenki ihanan jalat maassa tyyppi ja sellanen rento :). Ja onhan se tyttö tehny/tekemässä ihan mielettömän uran tuolla hullussa mallimaailmassa. Hienoo et Suvi on pysyny järki päässä (...tai mistäs minä sen järjenjuoksusta tiedän) ja kyenny nousemaan mallimaailman huipulle. Ainut asia mikä mua risoo tuossa maailmassa on se järkyttävä laihuuden ihannointi. Siis se LIIAN laihuuden ihannointi :(. Mutta onneks sentään jotkut muotitalot ei edes käytä liian laihoja malleja. Niin ja Suvihan on tehny diilin myös Calvin Kleinin kanssa, mikä sekin on ihanaa...ihan vaan siksi et munsta Calvin Kleinin vaatteet ja tyyli kokonaisuudessaan on mun mieleen.Suvi on tehny mielettömän kampanjavideon CK:lle ja videossa on mukana Alexander Skarsgård. Ootteko tytöt kateellisia :) ?




GoodNightWorld !

Kommentit

Suositut tekstit