First Spring Day !

Tein tänään tämmösen jutun et kuvasin mun päivää. Tästä heti puuttuu aluksi se, että ihan ensimmäisenä kun herään niin käyn pissillä, puen päälle ja lähen herrasmieskoiran kans ulos :). Joten tää eka kuva on otettu tän aamulenkin jälkeen (ja kahvikin on jo keitetty).














Heippa herrasmieskoira. Mami lähtee nyt töihin....





Bussipysäkin näkymät :)



Toimiston lähellä bussista ulos hyppäämisen jälkeen. Oi että mää rakastan aurinkoo :). Tänään aamu alkoi tutustumiskäynnillä Poikien Taloon joka sijaitsee Vallilassa.



Kahvitehdas :)



Entinen Vallilan kirppis...miss u !






Tää oli ihan huippu kirja. Oli pakko ottaa kuva et muistan myöhemminkin kirjan nimen.



Poikien Talon tutustumisen jälkeen lähettiin mun työfrendien kans syömään. Söin aivan ihanaa salaattia, mutta en viittiny ottaa kuvaa kun mun työkaverit ois varmaan kattonu mua hieman pitkään "mitä se nyt tuota salaattia kuvaa" :)



Tänään oli toimistopäivä.



Plaah. Olin ihan kypsänä toimistossa istumiseen. Mut oli pakko kirjottaa yks loppuraportti loppuun. Tykkään enemmän sellasista työpäivistä millon tavataan asiakkaita. 



Sitten kotiin ja Herrasmieskoiralle ruokaa ja taas lenkille. 



Onko tuossa pajussa jo pienesti vihreetä? Onhan?



Aurinko ! 
Lenkin jälkeen siivosin mun vaatekaappia, lajittelin tavaraa kirppistä varten ja vein joitain tavaroita vintille varastokoppiin. Oonko jo sanonu et inhoon krääsää :( !!!



Nyt alan keittään lakritsiteetä ja jatkaan tätä makoilua tässä sohvalla :)

Tänään on ollu hyvä päivä ja tänään on oikeesti tuntunu ihan ensimmäiseltä kunnon kevätpäivältä :)

Jee, kesä tulee :) !

Kommentit

Suositut tekstit