Surffaus, skeittaus & rentous sisustuksessa

Oon kerännyt netistä sisustusaiheisia kuvia, joissa on mun mielestä joku hyvä idea. En pysty mitenkään muistamaan miltä sivustoilta kuvat oon tallentanu, joten sori sen suhteen ettei nyt oo antaa lähteitä :(.

Niinku huomaatte niin kuvissa näkyy mun tyyli...eli surffiteema, skeittiteema ja se rentous. Kaikissa kuvissa ei sitä less is more juttua mutta oon ottanut kuvan siksi että siinä näkyy jokin hyvä pieni juttu tai idea :). 




Voisin laittaa itselleni tuollaisen seinänkokosen valokuvajulisteen. Sen ei tietenkään tarvis olla tuollanen samanlainen, mutta jokin tuon tyylinen ois siisti. Tai sitten sellanen aaltokuva. Tai merikuva. :) 


En ikinä haluais että seinä on tuon värinen, mutta väristä tykkään muuten....tyynyliinoissa esim. tuo väri on kiva. Tuo taulu on myös jees.

Tuollaisen taulun/peltikyltin näkisin seinälläni.


Ihanat värit :) !!!


Jotain mukavaa tuossa kämpässä on :)







Skedepeili :) !!!


Skedelaudoista tehtyjä huonekaluja :) !!!


Less is more : ) !!!

Kommentit

Suositut tekstit