Diesel home collection !


Hyvää huomenta maailma :) ! Oon ehtinyt käydä Herrasmieskoiran kanssa jo ulkona (siellä sataa vettä !!!) ja surffailla netissä. Oon aina tykännyt Dieselin vatteista, koska niissä on hyvä materiaali ja yleensä niissä on joku "juju". Diesel merkin vaatteet ei oo halvimmasta päästä, mutta mun mielestä laadusta kannattaa maksaa :). Dieseliltä on tullut parikolmevuotta sitten huonekalumallisto ja se on kyllä taattua Diesel laatua. Oi että...jos mää joku päivä saan sen loft asunnon niin sinne tulee ehottamasti jotain tällaista mitä näissä Dieselin home collectionin huonekaluissa on. Nää kuvat on kopsattu Dieselin sivuilta. Oisin laitanut linkin tähän mut mun kone ei halua olla just nyt olla yhteistyössä mun kaa :). laitan sen linkin vaikka myöhemmin sitten tänne. Mutta...tässä ois nyt kuvapläjäys Dieselin huonekaluista jotka miellyttää mun silmää ja voisin kuvitella omistavani jotain näistä:










Kommentit

Suositut tekstit