Kuinka paljon täällä uskaltaa kertoa....

Hyvää huomenta! Mulla on hidas aamu tiedossa eli mulla ei oo kiirettä mihinkään....ainakaan vielä :). Tuossa aamutuimaan lueskelin muutamia blogeja ja aloin miettimään näiden blogien sisältöä. Luin myös muutamaa keskustelupalstaa joissa puhuttiin näistä suosituista blogeista ja voih... kyllä meidän ihmisten elämä on surkeeta & tylsää...ainakin niiden kirjoitusten perusteella.


Huomasin lukiessani niitä blogeja, että eihän niissä oikeesti oo mitään sisältöä. Ihan älyttömästi vaan mainoksia ja pintapuolista tekstiä. Ymmärrän, että jotkut haluaa vaan näyttää blogissaan mitä on ostanut tai, että mikä vaate on sinä päivänä päällä. Mää en pysty siihen. Mulle tämä päiväkirja on itseäni varten. En usko, että    edes mun lukijat jaksais semmosta. En edes ajattele "mitään" kun kirjoitan tänne (heh heh, ootte varmaan huomannu sen). Mää kirjotan tänne just sitä, miltä munsta tuntuu.


Tietysti jätän sanomatta joitain asioita (esim. liittyen sukulaisiin, joilla ei oo mitään tietoa edes, että kirjoitan täällä)  ja en oo vissiin koskaan julkassut esim. mun ystävistä yhtään kuvaa? Mulla kyllä on ystäviä ja kavereita :). Jos lähden mun frendien kans syömään tai ulos niin en jaksa keskittyä ottamaan kuvia vaan haluan nauttia niistä hetkistä frendien kans :) if u know what I mean ? ! ?

Ihan tässä sitten vaan esimerkkinä yks blogi;

Oon lukenut Mungolifen Annan blogia silloin joskus...eli silloin ku Anna vielä kirjotti rempseesti elämästään ja poikakaveristaan. Nykyään en jaksa blogia lukea, koska se on täynnä mainoksia, monta kuvaa Annan päivänasusta, kalliita laukkuja & muuta sälää. Anna on ihan älyttömän kaunis & maailmanmatkaaja, mutta en vaan saa enää mitään hänen blogistaan. Mua ei oo koskaan kiinnostanut luxuslaukut tai se, että koko ajan ostetaan kaikkea uutta (paitsi kengät mää ymmärrän ;) ... varsinkin tennarit). Mun arvot ei oo samanlaiset ku Annalla ja siksi en enää jaksa lukea hänen blogiaan (ja ihan oikeesti ihmettelin, että minkälaiset ihmiset lukee hänen blogiaan....tai siis minkä tyyliset?). Anna tiestysti saa kirjoittaa ja ottaa kuvia just siitä mistä häntä huvittaa ja pitää sellaista blogia kuin haluaa. Minä en siihen puutu millään tavalla. Mutta tavallaan kaipaan sitä aikaa kun Anna uskalsi tuulettaa ihanaa rakkauttaan ja höpöttää asioistaan vähän avoimemmin. Luin hänen blogistaan, että hän ei halua enää puhua yksityiselämästään. Miksi ei voi sanoa seurusteleeko vaiko eikö :) ???



Samalla törmäsin vauva.fi sivun keskusteluihin bloggareista, joissa spekuloitiin poikakavereita,tai sitä miks jollain ei oo poikakaveria tai miks joku on eronnut...argh....oisko helpompaa ilmoittaa blogissaan, mikä on elämäntilanne niin kenenkään ei tarvis spekuloida tuolla vauvasivulla (miks muuten siellä on ne pahimmat keskusteluketjut?) ?!? Mää oon ainakin kertonut, että oon eronnut viime kesänä, kaikki oli paskaa vähän aikaa, mutta tässä sitä nyt ollaan. Hengissä ja eteenpäin katsoen.

Kirjoitin tähän pari kappaletta myös parista muusta suositusta blogista (siis jauhoin niistä paskaa;) mutta poistin kirjoitukset. Olkoon nyt kaikki Mungolifen Annan syytä (ja hei...tää oli nyt vitsi;) ) heh heh. 

Pointti tässä mun kirjotuksessa ehkä oli se, että oon kirjottanu päiväkirjaa siitä lähtien ku opin kirjottaan. Aiemmin oon kirjottanut päiväkirjaa sellaseen ihan oikeaan päiväkirjaan, mutta nyt se on muuttunut tällaiseen muotoon. Ja yritän kirjoittaa niistä myös mun syvimmistä tunteista. Tietysti jos joku kirjoitus täällä alkaa ahdistaa niin voinhan mää aina poistaa sen sitten täältä. Oon miettinyt, että välillä julkasen jotain ihan kevyttä juttua ( esim. kun oon ostanut uudet tennarit, heh heh) ja välillä sitten vähän syvempää matskua.Toivon että mun päiväkirja ei koskaan muutu sellaseksi että esittelen ainoastaan mun vaatteita tai mun laukkuja. Tai, että täällä on koko ajan jotain nellyn salaisia alekoodeja joilla pääsee ostaan lisää niitä ryysyjä sinne vaatekaappiin :)


Ja toivon, että en koskaan löydä vauva.fi sivuilta keskusteluketjua joka koskee mua ;) !!!


Kivaa tiistaita ja hännät pystyyn :) !!!

Kommentit

Suositut tekstit