Pieniä ajatuksia mun pienestä päästä :)

Oon tässä pähkäillyt et laittaisin lopullisesti mun Facebooktilin kiinni. Ainut ongelma on vaan se, että jutellaan tosi paljon meidän bändiläisten kans bändiasioita FB:n kautta. Voisin tietty keskustella bändijätkien kans mun bändinimellä, eli siis mun taiteilijanimellä :). Ja se, mitä haluan sieltä säilyttää/kopsata on mun valokuvat mun FB tilistä. Mulla ei oo niitä tällä mun nykyisellä koneella niin pakkohan ne on ottaa talteen !Valokuvat ja valokuvaus on aina ollu mulle tärkeetä! Niitä on ihana katella ja muistella :).

Miksi tällaiseen päädyn ? Siksi, että oon osannut ennenkin elää ilman Facebookkia. Itseasiassa se on aiheuttanut paljon ongelmiakin mulle. Monet ihmiset myös väärinkäsittää asioita siellä jne. Ja jotenkin mua vituttaa se, että nykyään frendien kans pidetään yhteyttä sen kautta. Miks me ei nähdä useemmin ?

Ajattelin nyt siis testata sellasta, et päivitän tätä mun päiväkirjaa päivän mittaan enemmän. Vähän niinku tää ois mun Facepuukki ;). Mut tietysti joudun sitä päivitystä tekemään puhelimella, mutta ei voi mitään. Eihän täällä muutenkaan kaikki oo niinku muilla bloggareilla on :). 

Mut tää onkin MUN päiväkirja :)

Tällainen pieni ajatusleikki, katotaan toteutanko sen :) !?!

Ihanan keväistä torstaita nuppuset (?) :) !!!!

Kommentit

Suositut tekstit