Luottokasvorasvat.

Mulla on kolme luottovoidetta tai siis ykshän niistä on öljy mut kumminkin. Mun iho on talvella kuiva,poskipäät on kuivat ja muutenkin mun ihoa kiristää. Löysin tuon PAI:n Rosehip BioRegenerate öljyn jonkun blogin kautta (tai siis sitä kehuttiin siellä) ja tilasin sit kyseistä öljyä jostain econettikaupasta ja en oo kyl katunu ostostani. Se pelasti mun ihon talvella. Laitoin parikolme tippaa kämmenen kautta kasvoihin ja imeytin sen kunnolla ihooni. Sitten yleensä vielä DR.Hausckan ruusuvoidetta ihan pikkasen vielä lisäksi . 

Nyt ihan vasta löysin tuon apteekista saatavaa LA ROCHE-POSAYn Rosaliac voiteen joka on tarkotettu herkälle,punoittavalle ja couperosa iholle. En oo kyseistä tuotetta käyttänyt vasta kuin 5 päivää mut on jo mun lemppari. Mullahan on couperosaa tuossa poskipäissä ja tuo voide on oikeasti auttanut siihen punoitukseen. Tuota voidetta on tarkoitus laittaa aamulla ja illalla mut mää oon laittanut sitä vaan nyt iltaisin vähän niinkuin yövoiteena ( vaikka en kyl käytä yleensä yövoidetta) .


Mutta jos nämä voiteet ja öljyt kiinnostaa niin 

PAI:n rosehip öljyä voi tilata TÄSTÄ !

Dr.Hauschkan Ruusuvoidetta voi tilata esim. TÄSTÄ!

ja

LA ROCHE-POSAY Rosaliac-voidetta voi tilata TÄSTÄ!


(Nämä linkit ei ole sponsoroituja linkkejä)




Kommentit

Suositut tekstit