Easy Diet Pizzapohja testissä !

Tänään on mulla vähän niinkö herkkupäivä :) ! Tein sitten itselle pitsaa (uuuh)! Oon miettinyt, että kun pidän herkkupäivää niin sen ei tarvi mennä ihan överiksi syömisen suhteen. Koska herkutella voi myös "terveellisesti". Mää en edes halua, että mulle tulee sellanen olo et maha räjähtää tai että ois ähky. Sen takia testasin tuota Easy Dietin pizzapohjaa ja tiiättekö mitä ? Se oli oikeesti ihan ok. Ei se tietenkään maistu samalla kuin itsetehty pizzapohja (vehnäjauhoista), mutta mun mielestä se menetteli. Varsinkin sen takia että pizzan päällä oli ihanaa jauhelihaa, ananasta, punasipulia ja aurajuustoa muruina  :) ah!

Tuosta pussista tuli sellanen mikropitsan kokoinen pohja ja se oli ihan riittävästi mulle. Eli jos haluaa isomman pitsan niin sitten noita pusseja pitää ostaa kaks(tai kolme...riippuu siitä kuinka ison pizzan haluaa tehdä). 

Pohja oli helppo tehdä: pussi sekoitetaan 1 tl öljyä ja 0,5 dl vettä ja sitten sekoitetaan. Taikina on löysää, mutta laitoin lusikalla taikinan leivinpaperin päälle ja muotoilin ympyrän muotoisen pohjan. Uuniin pohja n.10minsaksi sitten täytteet ja takas uuniin noin 10 minsaksi. Tadaa, valmista :) !



IHANAA PIZZAPERJANTAITA KAIKILLE IHANILLE :) !!!

Kommentit

Suositut tekstit