If I leave here tomorrow Would you still remember me? For I must be traveling on, now, 'Cause there's too many places I've got to see.

Auts, viikonlopusta selvitty :). On tässä tänään vähän puhalluttanut ;). Kävin rokkaamassa Rock the Beachissa kun sain sinne ilmaisen rannekkeen (jee!) ja oli kyllä mukava viikonloppu. Tässä postauksessa on kuvia viikonlopulta ja oikeesti pakko hehkuttaa ihmisiä....oon tavannu viikonlopun aikana ihan hulluna erilaisia ihmisiä ja kaikissa on ollu "sitä jotain". Sellasta selittämätöntä karismaa tai maagista mystiikkaa. Voi että mää oon nauranut viikonloppuna :). Nyt vois sanoo et ai lav mai laif :) !!!


Perjantaina lähdin rokin jälkeen Töölön kautta keskustaan ja ensimmäiseen pubiin mikä tuli vastaan. Se paikka oli "Vastarannan Kiiski" ja juttelin siellä sellasten vanhempien rokkarimiesten kans. Kävipä sitten ilmi, että toinen heistä oli Oulusta ja meillä oli yhteisiä tuttujakin. Kyllä maailma on pieni. Siitä jatkoin matkaa keskustaa kohti.



Mulla oli jalassa mun uudet Converset :) ja ihailin niitä koko illan :)



U.Kalevassa menin frendin kans pöytään istuun, missä oli just kaks vapaata tuolia. Juteltiin pöydässä olleen Stadin kundin kans :) ja loppujen lopuksi tää tyyppi lähti näyttään "oikeaa Stadia" ja käytiin Bar Moskovassa juomassa vodkaa. Loppujen lopuksi ilta päätty karaokepaikkaan nimeltä Yökyöpeli ja voi vitsit mikä meininki siellä oli. Pakko mennä uudestaan käymään sielläkin. Oli ihan huippu ilta ja ihan huippu hauskaa :) !!!


Vessaposea :) !



Rock the Beachissa :)




Rokin jälkeen lähettiin jatkoille Looseen ja mulle tuli siellä jutteleen sellanen jampesteri joka oli mun luokalla ala-asteella.En aluksi tunnistanut jäbää, mut sitten jossain vaiheessa välähti. Nyt kävi ilmi et tää jampesteri on taiteilija nykyisin ja ihan arvostettu sellainen. Teen tässä jutun myöhemmin tästä huipusta taiteilijasta.


Kiitos kaikille ihanille frendeille jotka teitte viikonlopusta niin mukavan. Tää viikonloppu anto niitä hetkiä ,mitä miettii joskus myöhemmin ja hymyilee kun on ollut niin nastaa :) !

Mites teillä meni viikonloppu ? 

Mun viikko näyttää mielenkiintoiselta ja tulossa on esim. yhdet bileet mihin oon menossa. Niistä juttua myöhemmin :) !!!

Kommentit

Suositut tekstit