VENICE BEACH :)


Kun menee Los Angelesiin on siellä pakko käydä Venice Beachillä :). Se on mieletön mesta. Ocean Front Walk-katu on täynnä kaupustelijoita,taiteilijoita, esiintyjiä, hulluja :) ja pilvenpolttajia :) ! Ja nykyisin siellä on näitä "apteekkeja" joista saa ostettua pilvee kunhan on ensin käynyt hakemassa lääkäriltä 30 dollaria maksavan "green cardin".  Se laki mikä siellä hyväksyttiin (eli laki mikä hyväksyy kannabiksen käytön lääkeaineena) on tehnyt sen, että porukka menee tällaiselle lääkärille jolle sitten kerrotaan kuinka niskat on jumissa, ei nukuta ja ruokahalukin on mitätön...läääkäri sitten kirjoittaa sulle suosituksen tähän lääkekannabikseen ja sen jälkeen voit mennä "apteekkiin" hakemaan itselles sauhut. Itse oon tästä asiasta sitä mieltä, että mun puolesta ihmiset saa polttaa pilvee niin paljon ku haluaa.Mua se ei niinkään kiinnosta. Joskus oon kokeillu mutta jäi sille kokeiluasteelle. Että semmosta :) !

Mutta jos mää vaikka lopetan tämän turhan läpinän ja annan teidän katsella kuvia Venice Beachiltä :)
Kaikki kuvat on mun ottamia :) !!!




















Kommentit

Suositut tekstit