Freedom is the oxygen of the soul ...

Anteeksi hiljaisuus, mutta oon ollut ja oon edelleen sairaana :(. Menee hermot tähän tautiin ! Mulla alko viime torstaina tää sairaus kauheella korvakivulla. Kävin lääkärissä ja lääkäri sanoi ettei oo korvatulehdusta tai mitään. Seuraavana päivänä huimas todella lujaa ja korva oli edelleen "kummallinen". Menin sit perjantain ratoksi viettään aikaa päivystykseen ja siellä todettiin korvatulehdus. Maanantaina olin töissä ja korva edelleen lukossa/tukossa ja aina kun niistin niin huimas niin paljon päästä et meinasin kaatua. Tiistaina soitin työterveyteen, en saanut aikaa.Soitin myös omalle terveysasemalle, en saanu aikaa. Soitin sit mun esimihelle ja kerroin tilanteen ja sanoin etten oo työkuntonen. Onneks mulla on niin kiva ja ymmärtäväinen esimies. 

Olin sit vielä eilen pois töistä. Eilen illalla meni totaalisesti hermot tähän korvaan sekä kovaan kurkkukipuun ja varasin ajan yksityiselle lääkäriasemalle, jonne oon menossa tänään kybän aikaan. Jospa ne sais mut kuntoon. Eihän tää normaalia ole :(. Kivaa kun ulkona on helle ja itsellä tämmönen olo. Nyt peukut pystyyn et mää paranen, jookos :)?!? 

Ihanaa torstaita :)

Nää kuvat oon ottanut tiistaina kun kävin lääkärin jälkeen makaamassa hetken rannalla. Ja syömässä vitutukseen karkkia :).




Kommentit

Suositut tekstit