Sarpan viikko :)

Mitäs mää oon tällä viikolla tehnyt ? Tässä instagramkuvia ja  IPhonella otettuja kuveja tältä viikolta.

Aloitin viikon uinnilla Stadikalla. Voi että mää rakastan aamu-uinteja siellä. Illalla sitten vielä salille. Olin ihan rikki....ilmeisesti juhannusjuhlat vaikutti vielä kropassa. Mun jalat tärisi ja sydän hakkas miljoonaa. Selvisin kuitenkin hengissä :) !

Vatsalihastreeniä, argh !


Aamupala työpaikalla :)


Keksiviikkona tein toimiston puistoon ja tein siellä hetken töitä. Välillä piti ottaa arskaa ja köllötellä :)


Kävin hoitaan työasioita Puksussa. Mää oon jotenkin ihastunut siihen alueeseen...en tiiä miks ?!?


Näin Granlundin Mikaelia kaupassa. Se oli mun takana kassajonossa. Paparazzasin sen pylvään takaa. Granlundi syö ainakin hornetteja, niitä sillä oli monta pakettia ;)


Kävin alennusmyynneissä ja löysin itselle mustat shortsit...jotka ei ollu aletuote :) !!!


Löysin kuitenkin kaks mukavannäköistä alepaitaa ja tuo raidallinen sitten lopuksi lähti mun mukaan. Tuo vihree ois ollu ihan jees, mut en osta "ihan jees"-vaatteita vaan "jees"-vaatteita :) !


Ajelin pyörällä ku hullu (hah hah) ja pysähdyin välillä ottaan maisemakuvia :)


"Antakaa rahhaa mulle " !!!


Baana...siellä pääsee lujaa :)!


Minä tässä hei...mukavaa viikonloppua kaikille ihanille ! Tarkoituksena ois mennä Rock the beachiin kun sain sinne rannekkeen ....jee !


Olkaa ihmiset kunnolla ja ottakaa rennonletkeesti viikonloppuna. Kesä on kerran vuodessa ja siitä pitää ottaa kaikki ilo irti...eiks niin :) ?!?

Kommentit

Suositut tekstit