5:2 dieetti toimii !!!

Mun oli pakko tulla hehkuttaan tänne, että painoa mulla on pudonnut 1 1/2 viikon 5:2 dieetin aikana 1kg ja 400 g !!! 

Tänään mulla oli paastopäivä. Join päivän aikana 2 annosta Fit Feelgood juomaa (toisen aamulla ja toisen illalla) ja söin 1 keitetyn kananmunan. Töissä söin minimaalisen annoksen salaattia, missä oli jääsalaattia hieman lauatasen pohjalla, 2 kpl kirsikkatomaattia, 2 n.10g/kpl painoista juustokuutiota, kolme onnetonta,tosi pientä palasta uunissa paistettua siikaa. Otin tosi,tosi pienen annoksen, koska mulla ei ollut siellä puntaria käytössä ja mun oli pakko arvioida silmämääräisesti paljonko sitä ruokaa siinä lautasella on. Ja tiedättekö, söin ihan sopivan määrän ruokaa, ei jäänyt nimittäin nälkä. Vaikka annos siis oli oikeesti pieni. Normaalisti sellaisesta annoksesta tulee vaan pahalle tuulelle :) .Tää dieetti on kyllä ihmeellinen, miten tää voi toimia ? Oon käynyt paastopäivinä myös salilla, vaikka sitä ei kauheesti suositella. Mutta jotenkin mulla kuitenkin on energinen olo ja jaksan tehdä salilla sellasen kevyemmän treenin. Ja mulle se on auttanut myös siihen, etten istu kotona ja mieti ruokaa. Uimaan en varmaan paastopäivänä uskalla mennä, koska uimisen jälkeen aina on ihan hirvee nälkä.Oon juonut tosi paljon tänäänkin vettä...on kyllä saanut juosta myös pissillä aika paljon :). Muistakaa juoda vettä :) !!!

Otin muuten kuvat itsestäni ennen tämän dieetin aloitusta ja aion julkaista ne sitten kun oon kunnossa :) tai siis tyytyväinen itseeni. Tarkoituksenahan mulla ois pudottaa ärsyttävät 5 kg. Ja sen jälkeen haluan sellaisen kuntosaliohjelman jolla sitten kasvatan mun lihaksia. Kesäkuntoon 2014 :) !

Nyt ei muuta...jee, mää oon laihtunut :) !!!!




Kommentit

Suositut tekstit