Maailmalle olet vaan joku,mutta jollekin olet koko maailma :)

Bööö...mää oon ehkä jo paremmassa kunnossa. Eilen tosin tuli lähdettyä käymään cityssä ja huomasin olevani ihan pienessä huppelissa kun tulin kotiin. Käytiin katsoon Kärppien peli Sportissa ja sit haahuiltiin kaupungissa, syötiin pizzaa ja sit lopuksi Tornin terassille juomaan mansikkamargaritaa ja ihaileen maisemia. Oli kivaa. 

Mua vähän harmittaa kun tää flunssa iski niin en päässy salille. Mulla oli niin hyvä draivi päällä ja sit tää katkas sen. Pitää yrittää ens viikolla jo päästä salille. Ja oon suunnitellu alottavani juoksun. Mää rakastan pitkiä kävelylenkkejä, mutta juokseminen on aina ollut vähän sellasta "pakkopullaa". Tai oikeestaan siihen vaikuttaa se, että oon harrastanu nuorena yleisurheilua ja juoksin sillon ainakin 6 kertaa viikossa. Munsta piti tulla Suomen paras seitsenottelija. Ainoastaan korkeushyppy tuotti "vähän" ongelmaa (oon 152cm pitkä). Mää olin aika hyvä kiekonheitossa ja kuulantyönnössä, mutta korkeushypyssä hyppäsin muistaakseni vaan metrin :) :). Oon aina kyl enemmän ollu pitkänmatkan juoksija kuin lyhyenmatkan juoksija. Mutta jospa sitä kokeilis miltä se juoksu nyt tuntuu. Alottas vaikka ihan jollain pienellä lenkillä. Pitää nyt vaan parantua kunnolla ekaks.


Nyt kun oon ostolakossa niin mun pitäis varmaan alottaa myös roskaruokalakko ja alkoholilakko :). Heh. Oon tutkaillu tuota hulabaloon aiheuttanutta 5:2 dieettiä ja aion kokeilla sitä. En tiedä millon aloitan sen, mutta lähiaikoina. Esim. maanantaisinhan on aina hyvä aloittaa kaikkee ;).

Leppoisaa sunnuntaita kamut, mää alan nyt kattoon Hillssin jaksoja (sunnuntai!) ja juomaan mehua & syömään terveellisiä, valkosuklaalla päällystettyjä keksejä :) !

Kommentit

Suositut tekstit