Pieni ja väsynyt sairastupalainen !

Niin se vaan on tämäkin päivä menny nopeesti. Aamulla käväsin kaupassa ja apteekissa. Oli pakko hakee nenäsumutetta ja nenäliinoja. Mun nenänalus on ihan punanen, mut onneks mulla on siihen lääkettä. Nimittäin Dr. Hausckan ruusuvoide on on ihan huippua nuhanenälle. Kosteuttaa ja ei kirvele ja poistaa sitä punaisuutta. Suosittelen.

Nukuin tuossa aamupäivällä 2 1/2 tunnin päikkärit. Kävin vähän Herrasmieskoiran kans pihalla ja sit jten tein ruokaa. Tein ihan itse pinaattilettuja ja siihen sellasen tonnikalamössön. Laitan reseptejä tässä tulemaan kunhan jaksan. Nyt on niin heikko olo, etten kykene muuhun kuin kirjoittaan tätä makuuasennossa (ja välillä pitää niistää oikeen kovasti). Munsta tuntuu ettei edes mun ajatus juokse, mutta kai tää on ihan normaalia :).

Tajusin muuten, etten oo kirjottanut piiitkään aikaan tuosta mun kokeilemasta Dukanin dieetistä. Eli aloitin keväällä sen ja tulokset oli hyviä juhannukseen mennessä. Kiloja lähti.....mutta...keräsin ne kesän aikana takaisin :)...nyt ajattelin kokeilla tuota 5:2 dieettiä..en tiiä onko se ihan humpuukia, mutta ihan sama. Kirjottelen siitä, kunhan oon ensin tutkinut sen läpikotaisin et kannattaako se. Mua kyllä hieman epäilyttää ajatus syödä pari päivää 500kilokaloria, kun tiedän että se aiheuttaa sen, että on sitten nälkä..eikä se oo kivaa. Mää niin tykkään syödä. Mut katsellaan ja haistellaan :) !

Aion katsoo kohta leffaa, juoda lakritsiteetä ja niistää lisää. Kyl tää tästä. Huomenna ajattelin jo kokeilla työntekoa. Katotaan mikä olo on aamulla.

Ihanaa, huomenna on perjantai ja sitten viikonloppu. Aion ottaa ihan rennosti ja nautiskella :) !

-Sarppalove

Kommentit

Suositut tekstit