It takes courage to grow up and become who you really are.

Olis taas paljonkin asiaa, mutta jos lyhyesti heitän tähän mikä on päällimmäisenä mielessä niin voi pa*ka. Eilen oli töissä sellanen keskustelu meidän lähiesimiehen kanssa ja se käski varautua siihen ettei meidän yksikköä oo enää tammikuussa 2014. Ette arvaa kuinka ärsyttää. Mulla on onneksi vakituinen työsuhde, joten en jää työttömäksi vaan mut siirretään sitten vaan johonkin muualle. Mulla on pelkona se, että joudun johonkin sellaseen hommaan mikä on kolmivuorotyötä. Mulle ei nimittäin mitenkään sovi se homma. Tää on nyt vaan spekulointia, mutta kuitenkin. Voisin kirjottaa paljon, kuinka meidän yksikkö on tehny paljon töitä ja ollaan saatu pääasiassa positiivista palautetta. Mutta jätän sen nyt kirjoittamatta. Ehkä myöhemmin kun menetän lopullisesti hermot noihin "isoihin herroihin"!

Oon hakenut nyt lukemaan ylempää ammattikorkeakoulututkintoa ja ois kyl mukava päästä sinne sisään. Hain siis sosiaalialan koulutusohjelmaan ja ykkösvaihtoehto suuntautumiseen mulla ois "päihteet ja syrjäytyminen". Ja toisena sit "sosiaalialan-ja rikosseuraamusalan johtaminen ja kehittäminen". Toivon tosi paljon, että pääsen tuohon ekaan vaihtoehtoon. Pääsykokeet ois sitten marraskuussa 5.päivä. Hui kauheeta kun mua jänittää jo valmiiksi (jos siis pääsen sinne asti). 

Tänään oon menossa boulderoimaan yhen teinin kans. Ihan hauskaa. Oon työnpuolesta käynyt seinäkiipeilemässä, mutta boulderointia en oo vielä kokeillu. Ihan jänskää :). Mun työ on siitäkin mukava, että itsellänikin on tullu kokeilutua vaikka mitä lajeja, kun ollaan etsitty jollekin teinille jotain mukavaa harrastusta. 

Ja tänään ois vuorossa myös sen asunnonnäyttö, minkä haluan vuokrata (ne kuvat löytyy tuolta aikaisemmasta postauksesta). Kaikki peukut ja varpaat pystyyn, että se asunto ois mun :) !!! Kirjotin siihen hakemukseen vielä erillisen liitteen, missä kerroin kuinka paljon haluan sen kämpän :). Katotaan onko siitä apuja :) !

5:2 dieetistä sen verran, että maanantai meni hyvin (paastopäivä) ja tänään on taas paastopäivä. Mulla on ihan vähän sellanen olo, että tänään voi olla vaikee päivä sen suhteen. Mutta katsotaan nyt, ainakin mun asenne on kohillaan ja aion olla kovana paastopäivän suhteen tänään. Ei yhtään lipsumisia (ei mulla kyllä muutenkaan oo ollu). Eilen muuten söin voisilmäpullaa kahvin kans ja en oikeesti jaksanut kuin puolet siitä. En oo pitkään aikaan syönyt pullaa ja eilen sit teki mieli ja sit en jaksa kuin puolet !!! En tiiä johtuuko se tuosta paastosta, mutta outoa se on :) ! Voiko se vaikuttaa näin pian ? Oon muuten ottamassa yhteyttä mun frendiin joka on PT ja aion pyytää (siis ihan maksaa rahallista korvausta hänelle) apuja mun vartalonmuokkaukseen. Haluaisin, että jo ens kesänä mulla ois hieman lihaksia, sellasia näkyviä :). Mut teen siitä sit isomman postauksen kun se on ajankohtaista. Mulla on nyt niin paljon tekemistä ja ajateltavaa, etten ehdi keskittyä ihan kaikkeen.

Nyt mää juoksen vessaan vähän laittaan meikkiä naamaan, kuuraan mun leegot ja lähen töihin.

Kirkasta keskivikkoa muruset :) !!!

Kommentit

Suositut tekstit