First real autumn day and little bit about the fast diet :)

No niin, toinen paastopäivä on jo loppusuoralla (pakko ajatella positiivisesti) ja olo on ihan ok. Välillä tekis mieli syödä näkkäriä suolakurkulla tai makaroonilaatikko ketsupilla ois myös poikaa :). Kaikkea sitä tekeekin mieli kun ei saa syödä :) Mutta sellastahan se on! Join nyt ekaa kertaa tuota Fit Feelgood-juomaa ja ihan oikeesti, se maistuu niin hyvälle, että vois kuvitella juovansa ihan oikeaa mäkin pirtelöö :) !! Tästä tietysti innostuneena tein tilauksen sinunapteekkiin ( sinunapteekki.fi ), jossa ne kaikki Suomessa myytävät maut on tarjouksessa eli marjajogurttismoothie-, suklaa-pähkinä- ja vaniljakerma purkit yhteishintaan 29,90 € ! Jee! Katselin tuota muiden maiden tarjontaa, niin siellä enemmänkin makuja ja sit siellä myydään tätä ihmejuomaa ihan jo kerta-annoksina. Itsehän tietysti tämmösena pienenä viherpiipertäjänä kannatan isoa purkkia, koska se on luontoystävällisempi kuin ne kaikki pienet muoviset purkit :) !

Vielä sen verran pitää sanoa tuosta 5:2 dieetistä, että se paastoaminen kestää aina 36h ei 24h. Eli pitää olla tarkkana että viimeisen aterian ei paastopäivänä ja paastopäivän ensimmäisen ruokaan jää väliä 12h. Mulla ei oo tällä hetkellä muuta sanottavaa kun että ei tää niin kauheeta oo olla syömättä. Ja varsinkin kun tiedän että illalla mua odottaa parsa-ja kukkakaaliannos :). Ja nyt oon ehkä muistanu juoda vettäkin tarpeeksi. Katotaan onko huomenna pääkipeenä.


Ootteko muuten huomanneet että tuolla ulkona on syksy ? Mää huomasin sen tänään kun kävelin Herrasmieskoiran kanssa vesisateessa ja kahlattiin puista tippuneiden keltaisten lehtien seassa. Argh.
Se talvi tulee sittenkin vaikka oon toivonut ettei se tulis :) !
Eihä sinne ens kesään oo pitkä matka.....


Tavallaan tuo syksykin on kaunista aikaa, vaikka oonkin täysin kesänlapsi :). Onhan tuo kiva ostella tuoksukynttilöitä ja istuskella kotona kun ulkona sataa vettä. Mutta talvi mua rasittaa...ne pakkaset !!!
Vuodenajanvaihtelut on kivoja, mutta syksy ja talvi vois kestää vähemmän aikaa ja kesä vois olla pari kuukautta pitempi.


Mää olen lähdössä Heurekaan sinne Body Worlds näyttelyyn, koska tajusin että sehän häipyy ens sunnuntaina ja oon halunnut nähdä sen. Joten sinne siis askel käy.


Nyt mää toivotan teille leppoisaa loppuiltaa..nähdään huomenna :) !!!


- Sarppa

EDIT: en tiedä miks tämä hyppäs tuon mun edellisen kirjoituksen "taakse", mutta yritän korjata ongelmaa...

Kommentit

Suositut tekstit