Pientä mainostusta kuiville hiuksille :)

OMG! Mää löysin Yves Rocherilta ihan älyttömän hyvät tuotteet mun kuiville, luonnonkiharille ja hieman "kuluneille" hiuksille! Oon aiemminkin kirjottanut, että olin vuosia tilaamatta tai ostamatta YR:n tuotteita. En tiedä syytä, mutta hyvä et löysin takaisin niiden tuotteiden äärelle. Mun ongelma on ollut mun hiukset. Ne on pitkät (ei kuitenkaan pidennyksiä) ja ne on luonnonkiharat niin ne on myös kuivat. Ja mun hiukset on luonnostaan paksut. Suoristelen mun kutreja Cloud Nine:lla ja käytän kyllä lämpösuojaa, mutta tottakai hiustenkunto heikkenee lämpökäsittelyistä. Oon kokeillu kaikenlaisia tuotteita ja nyt halusin hoitaa mun hiuksia oikeen kunnolla. Tilasin YR:a kaks tuotetta, Hair Oilin ja Nutri-Repair Maskin. Ja oi että, mun hiukset tykkää noista. Oon laittanut tuota Oilia kuiviin hiuksiin ja antanut vaikuttaa ennen pesua noin 15 minsaa. Sitten oon pessyt shampoolla ja lopuksi laittanut tuon Maskin hiuksiin ja antanut sen vaikuttaa 10-15 minsaa. Oon pelkästään pärjännyt jo noilla tuotteilla kun aiemmin oon sitten joutunut läträämään kaikenmaailman silkdroppeilla ym. :) ! Suosittelen kaikille huonokuntoisista ja kuivista hiuksista kärsiville. Munsta YR:lla on ihanaa se, että niiden tuotteet ei oo kalliita niin niitä raaskii ostaa ja kokeilla. Ja jos tulee vikatikki niin voi antaa kaverille kokeiluun tuotteen jos ei itse tykkää :)

Tää ei ollu maksettu mainos vaan pelkkää oman positiivisen kokemuksen tuottamaa jutskaa. Kannattaa kokeilla kaikki kuivahiuksiset :)




Jos haluat nopeesti tilaan näitä tuotteita niin paina TÄSTÄ :) !


Kommentit

Suositut tekstit