Timantit on ikuisiaaaa...

Tötööröö täältä kotisohvalta. Mulla on menossa operaatio hiustenvärjäys. Päätin kyllä viimeks kun kotona värjäilin huksia etten tee sitä enää vaan meen ammattilaisen luokse, mutta tässä ollaan. Enkä usko et teen mitä suurta damagea mun hiuksille kun vaan niinku pikkasen kirkastan väriä. 

Voi että mulla on ollu huippu viikonloppu. Mun oululainen frendi, Maarit, tuli kylään  viikonlopuksi ja käytiin vähän viihteellä. Perjantaina otettiin aika iisisti, mutta käytiin kyllä kylillä pyöriin. Casa Largossa juotiin viiniä ja Erottajabaarissa vähän laulettiin karaokea. Eilen sitten päästettiin sokka irti ja täräytettiin ihan kunnolla. Tein meille tortilloja ja ihan itse väänsin salsan ja guacamolen. Reseptejäkin voisin tänne laittaa niistä. Ne on niin hyviä kun ne tekee itse. Sitten tulikin Emma meidän kans viettämään iltaa. Juotiin viiniä ja kuoharia. Kuohari on kyllä petollista kun se humahtaa niin paljon päähän. Juteltiin tyttöjenjuttuja ja naurettiin.  Tilattiin sitten taksi ja mentiin ekaks Erottajabaariin ja sieltä Namuun. Namussa mentiin Vippipuolelle. Vaikka meistä kukaan ei oo julkkis tai mitään muutakaan sellasta että pitäis lesottaa niin jotenkin sinne vippiin sitten piti päästä. Käytettiin kaikki viehätysvoima ja niinpä se portsari halus päästää meidät sinne "kun ootte niin kauniita". Heh. Oon aina ollu sitä mieltä että vippitiloissa on tylsää, mutta eilinen oli kyllä huippu. Tanssiittiin ja juotiin. Ollaan juteltu kaikenlaisten ihmisten kans. Ja lopuksi päädyttiin Cheekin ja sen kaveriporukan pöytään. Cheekki raukka ei saanu hetkeäkään olla rauhassa ja koko ajan sen ympärillä riitti yrittäjiä (naispuolisia). Ei kyllä käy kateeksi sitä sen hommaa. Mua ainakin ärsyttäs kun ei saa olla rauhassa koskaan. Loppujen lopuksi päädyttiin Maaritin kans taksilla kotiin nukkumaan vaikka saatiin kutsu Cheekin jatkoille. Ei vaan jaksanu. Tänään heräsin klo 11:30 enkä edes muista millon viimeks oisin nukkunu niin pitkään. Ja onhan tässä vähän puhalluttanu ;). Maarit lähti junalla sitten Oulua kohti ja mää oon nyt tässä ja värjään hiuksia.

Tuliskohan tänään mitään leffaa ? 

Huomenna mun on pakko muistaa soittaa kirppispöytävaraus. Ajattelin että vien nyt sitten tavarani & vaatteeni kirpputori DoMiin joka sijaitsee Mantsulla. Ja hintakaan ei ollut mikään ihan älytön siinä paikassa. 

Mut nyt mun pitä mennä peseen tää väri päästä. Ettei tuu sitä damagea. Huomenna muuten on taas paastopäivä. Onhan tuota tullut syöpöteltyäkin viikonloppuna. Ja juotua ;).

Ihanaa loppusunnuntai-iltaa :)



Kommentit

Suositut tekstit