Kuka minä olen ?

Mulle oli tullut sähköpostia yhdeltä lukijalta (pitäis vissiin muistaa lukee niitä useemmin:) ja hän oli heittänyt mulle nipun kysymyksiä, joihin nyt aion vastata. Kiitos Tintti tästä Kuka minä olen -ideasta :) ! En edes muista, oonko koskaan kertonut täällä blogissa itsestäni tällaisia asioita. Mutta täältä pesee :)

Syntymäpaikka: Oulu

Asuinpaikka: Helsinki

Ikä: 36 (henkisellä tasolla ehkä joku 25 vee :)

Perhe: äiti, isä ja isoveli. Sit mun serkku on aina tuntunu mun siskolta kun ollaan oltu ku paita&perse aikoinaan. Harmi vaan et tää mun serkku asuu kaukana pohjois-suomessa ja mää täällä Helsingissä niin ei nähdä niin paljoo.Onneks on puhelin ja FB :)

Lempiväri: Musta 

Koulutus: Sosionomi AMK (tänään laitan hakemuksen eteenpäin et jos pääsis lukeen ylemmän amk tutkinnon sosiaalipuolelta)

Pituus: 152 cm mut korkokengissä tunnen itseni Gisele Bundcheniksi ;)

Paino: en tiiä, mutta oiskohan 54kg (tavoite ois saada 5kg pois.....)


Lempielokuva: Forrest Gump, Terminator 2, Aamiainen Tiffanylla...mää katson tooosi paljon leffoja ja hyviä leffoja on tosi paljon...oon huomannu et tykkään paljon myös 80 luvun komedioista (ne on jotenki niin sympaattisen lapsellisia)

Tulevaisuus: Toivon, että mun tulevaisuus on loistava :), haluan olla onnellinen ja tasapainoinen, haluan varmasti vielä muuttaa takas Ouluun, koska mulla on niin ikävä sinne. Tällä hetkellä haluan isomman ja mukavemman asunnon :)

Paras ominaisuuteni: positiivisuus, empaattisuus ja se, että kykenen antamaan anteeksi ihmisille jotka on tolloja...en oo pitkävihainen. Myös sen koen hyväksi ominaisuudeksi että yritän elää elämää hyvin ja nauttia sen pienistä hyvistä hetkistä :)

Huonoin ominaisuuteni: Oon joskus aika adhd, mulla on joskus "meno päällä" ja en keskity tarpeeksi juttuihin. Huono ominaisuus on myös se, että oon itsekriittinen ja haluan aina onnistua...sit kun en onnistu niin mua harmittaa vietävästi....

Lempituoksu: Dolce & Gabbana Light Blue

Eläimet: Tykkään kaikista eläimistä paitsi käärmeistä. Vihaan käärmeitä. En mää tietenkään mitään hämähäkkejä halaile, mutta kaikki karvaiset ja suloiset elukat on ihania :)

Kuluneen kesän lempparijuttuja: Noooh, ensinnäkin ihan vaan lomailu oli mukavaa. Mun kesäloma meni kyllä ihan liian nopeesti, mutta kävin kalalla, luin kirjoja, selailin lehtiä,otin aurinkoa, olin Oulussa ...yleisesti ottaen näin kavereita ja nautin kesästä :)



Lempinimet: Sarppa, Salppa, Sale, Sale Sammakko, Saabie, Sarppis, Mini

Lempikarkki: tähän on nyt pakko vastata että HOPEATOFFEE kun sitä nyt taas saa...vaikka kyllä on niitä muitakin :)

Harrastukset: Salilla käynti epämääräisesti, uinti, kirjoittaminen, valokuvaaminen (se ei kyllä kauheesti näy täällä blogissa...), bändin asioitten hoito & bändin shown suunnitteleminen, haaveilu, lukeminen... :)

Lempibändi: Tää on aina paha... Guns n' Roses, NOFX, Rihanna, Suomiräppi, Ganstaräppi...

Paras tv-ohjelma: En katso oikeestaan mitään sarjaa tällä hetkellä, mutta Kosto oli hyvä ja SOA on hyvä, Sopranos ihan huippu, OZ, The Wire, Sex and the city,...voisko joku suositella mulle jotain sarjaa mitä voisin alkaa seuraan ?

Outoa minussa: En tiiä onko tää outoa, mutta voisin kuvitella niin... pelkään ihan kauheesti korkeita paikkoja, mutta silti uhmaan tätä mun pelkoo ja meen monesti korkeisiin paikkoihin ihan vaan kiusatakseni itseeni :) ...esim. Lintsillä se maailmanpyörä on ihan kauhein laite mitä tiedän, mutta silti mun on pakko mennä siihen :)



Asioita joista en pidä: Argh, en voi sietää ihmisiä jotka on ylimielisiä ja sellaisia, joita ohjaa vaan raha. Mun mielestä kaikki ihmiset on samanarvoisia olet sitten rikas tai et. En tykkää tyypeistä jotka "jyrää" omilla mielipiteillään muut alleen eivätkä kuuntele muita. Myös sellaiset ihmiset "olen aina oikeassa, vain minun mielipiteeni on oikea" aiheuttaa minussa epämääräisiä ärsytyksenkutinoita. Mua ärsyttää myös ihmiset jotka ei osaa sanoa "kiitos" "ole hyvä" tai "anteeksi". Inhoan käärmeitä (onko tullut jo selväksi:). En myöskään tykkää näistä: mustekala (ruoassa), kun suolavettä menee nieluun, tappajahait ;), välinpitämättömyys, kauhuleffat, likaiset vessat, huumeet, liian pienet vaatehuoneet, kengistä kantautunut hiekka eteisessä, imurointi, vihreä tee, tupakointi, huutohevimusiikki...



Tyypillistä minussa: Nauran paljon, heittelen kaksimielisiä vitsejä (kylläkin vaan sellasten ihmisen seurassa jotka oikeesti tunnen), maailmanparannus, oon hieman taikauskoinen, oon aina laihutuskuurilla :), ei oo asiaa missä ei ois positiivista näkökulmaa...

Huikein kokemus elämässä: Kyllä se taitaa olla vuonna 2007 tammikuussa kun menin naimisiin Las Vegasissa, The Little White Chappelissa...

Pahin tapahtuma elämässä: Avioero miehestä, jonka kanssa menin naimisiin Las Vegasissa...

Biisi jonka alkaessa soida radiossa, vaihdan kanavaa nopeasti: My Chemical Romance- welcome to the black parade

Loppusanat: Carpe Diem ja Memento Vivere :)

Kommentit

Suositut tekstit