Boho Chic inspis :)

Mitä kuuluu ? Mulle ihan jees :). Edelleen Dukanin dieetillä ja huomenna pitäis taas punnita itseni, iikk :) ! Olin eilen siellä koulutuksessa ja teen siitä postauksen tänne. Oli oikeesti hyvä koulutus ja aion kyllä käyttää oppimaani työssäni :).

Selailin taas ihania inspiraatiokuvia ja tallettelin niitä, että voin sit huonona vaatepäivänä kattoo vähän inspiraatioo niistä. Mikähän siinäkin on, että kyllä mulla tuolla vaatekaapissa on vaatteita, mutta siellä on ne tietyt vaatteet mitä aina vaan käytän :). Luulen kyllä, että monella muullakin naisella on sama "ongelma". Ajattelin tässä, että haastan itseni ja teen sellaisen ma-pe kestävän postauksen, jossa joka päivä pukeudun eritavalla ja otan asukuvia niistä :). Oon aiemmin jo sanonut, etten aio tehdä tästä blogista päivän asukuva- blogia, mutta tuollainen viikon kestävä juttu vois olla kiva. Ihan itseänikin ajatellen niin mun pitäis käyttää mun vaatekaapin sisältöä paremmin hyväksi :) . Katotaas miten mun käy :) ?

Mukavaa keskiviikkoa höpönassut (?) :) !!!





Kommentit

Suositut tekstit