Good Bye Damage.

Mun on pakko hieman mainostaa. En yleensä ikinä osta kaupan shampoita ja hoitoaineita. Mulla on luonnonkiharat hiukset ja ne on jo sen takia kuivat. Mulla on myös tosi paksut hiukset. Yleensä käytän tosiaan kampaamotuotteita mun hiuksille, mutta nyt mulla oli hoitoaine loppu ja en ehtinyt mennä ostamaan kampaamosta uutta niin päädyin sitten viereisen K-kaupan hoitoaine tarjontaan. Ostin kokeilumielessä Garnierin Good bye damage- sarjan hoitoaineen ja tuon eliksiirin. Ja voi että ne on hyviä :). Voin oikeasti suositella tuota hoitoainetta ja tuota eliksiiriä. Hiukset on pesun jälkeen ihanan tuntoiset ja tuo eliksiiri tekee hiusten latvoista tosi sileät :). 

Eli jos kärsit kuivista ja huonokuntoisista hiuksista niin suosittelen kokeilemaan näitä tuotteita. Ja tää ei ollut maksettu mainos vaan ihan mun oma kokemus hyvästä tuotteesta jonka halusin jakaa tätä kautta :) !


Kommentit

Suositut tekstit