Minusta tulee nainen ...vihdoin :)

Hahaa. Tuo otsikko jokseenkin naurattaa mua. Oon jo sen ikäinen , että oon nainen. Oon ollu jo monta vuotta. En oo enää nuori aikuinen tai tytönhupakko :) vaan nainen :) ! Oon vienyt itseeni pikkuhiljaa tyylillisesti naisellisimpaan suuntaan. Oon aina ollut sellanen surffityttö joka ei tykkää meikata ja tukkakin on miten sattuu :). Oon alkanut panostaa sellasiin yksinkertaisiin naisellisiin vaatteisiin. Yksinkertaisuus on mun juttu. Oon ihan hulluna yrittänyt löytää täydellistä valkoista kauluspaitaa, mutta vielä ei oo tärpännyt. Jos joku tietää, mistä niitä vois löytää niin saa ilmottaa mulle :) ! 

Katselin viime lauantaina The Hillsien vanhoja jaksoja ja muistin taas Lauren Conradin ja sen tyylin. Munsta se tyttö on ihana ja osaa pukeutua hyvin. Ja sitten ajauduin kuuklettelemaan Laurenin tyyliä ja innostuin. Muistin, että multa taitaa löytyä kirjahyllystä joku Laurenin kirjakin ja niinpäs siellä olikin. Selailin sitä ja hain inspiraatioo. Pitäis aina muistaa googletella kun on hukassa esim. jossain vaateasiassa. Mää en ole,enkä halua olla mikään erikoinen pukeutuja joka miettii aina mahdollisimman erikoisia asukokonaisuuksia ja näyttää sitten hyvältä. Paremminkin mulle menee just yksinkertaiset jutut ja jos haluan "revitellä" niin teen sen sitten boho-tyylillä (esim. joku laukku tai kengät). Oon joskus nuorempana kokeillu jotain erikoistakin mutta munsta tuntuu että näytän sellasissa vähintääkin naurettavalta :)!

Mulle on tullu Nellyn paketti postiin jota oon menossa hakemaan. Tiedän , että siellä on tarjouksesta ostettuja gollegepaitoja ja yhdet farkut. Jos ehdin/jaksan/mua huvittaa kuvata ne, niin saatatte nähdä mitä tilasin :). 

Ensimmäinen dieettipäivä eilen sujui paremmin kuin hyvin ja tänään vedetään samalla lailla :). Tulossa on ohje sellasille "lätyille" kuin  Oat Bran Galette. Yksinkertasta ja hyvää :).

Mut hei, mukavaa päivää kaikille ja hymyillään maailmalle :)



Kommentit

Suositut tekstit