Nellyn ostoskassi.


Lupailin kertoo(vai oliks se niin että jos mää jaksan :), että mitä sieltä mun Nellyn ostoskassista löyty ja tässä ne nyt ois :). Nuo Cheap Mondayn farkut on ihan h-u-i-p-u-t !!! Oon pitäny niitä joka päivä sen jäkeen kun niitä ekaa kertaa kokeilin. Ne on ihanan pehmeet,tiukat ja niissä on korkeempi tuo vyötärö osa niin se pitää mahamakkarat (heh) hyvin ojennuksessa !

Nuo pari paitaa on kans huippuja. Oon haikallut töihin jotain rentoa paitaa joka kuitenkin on asiallinen ja päädyin noihin kahteen paitaan. Harmaa on Vero Modan ja tuo sininen on Onlyn. Nuo on kans ollut kovassa käytössä koko viikon !

Ja ihan vaan vinkiksi niin oon testaillut sellaista sivustoa kuin PICMONKEY ja tehnyt sillä erilaisia kollaaseja. Vaikuttaa ihan jees sivustolta. Te kaikki muut varmaan tiesitte sen :) mutta mää oon tämmönen jälkijunassa matkustava (näissä nettiasioissa) :)!





Nyt ois keskiviikko ja punnituspäivä. Jännittää :) !!!




Kommentit

Suositut tekstit