San Franciscossa :)

Mun "Eat Pray Love"- reissu alkoi niin, että lensin ensin L.A:n. Siellä ehdin palloilla päivän ja seuraavana aamuna vuokrattiin mun miehen kans auto ja päräytettiin autolla San Franciscoon. Tarkotuksena oli lähtee kattoon bändiä nimeltä NOFX. Oli siistiä nähdä Jenkkilää tuolta autosta käsin. Mua harmittaa etten päässyt kuvaamaan (koska tuolla motarilla turha auton pysäyttäminen on ehdottomasti kielletty) lehmiä :). Sitä näkyä en koskaan unohda. Aivan silmänkantamattomiin niitä lehmiä (tai siis karjaa). Sitä karjaa siellä laitumella oli tuhansia ja tuhansia ja monta kilometriä. Muistan kun ajattelin, että "ollaanpa me kovia syömään mäkin hampurilaisia kun pitää NOIN paljon jauhelihapihvejä tuolla kasvattaa". Seuraavan kerran kun tuollapäin käyn niin niistä on pakko saada kuva :) !

Tuo ajomatka menee nopeesti kun on hyvä motari ja hyvät maisemat.




Kun oltiin jo lähellä Friscoa niin vastaan tuli tietulli. En muista enää paljonko tuo maksoi, mutta varmaan jotain 5dollaria tai jotain kuullostaa ok hinnalta :).


Friscossa satoi hulluna vettä niin otin kuvia auton ikkunan läpi. Niinku huomaa. ihan paskalaatusia kuvia :).



NOFX!!! Vitsit mää diggaan tuota bändiä :) !!!


Good morning San Francisco :)

Ihanaa aamupalaa. Tuo maistu kyllä ihan huipulta :)




Pakko sanoo sen verran tuosta kaupungista, että mää tykkään enemmän Los Angelesin ilmapiiristä. En tiiä mikä siinä on, mutta mun mielestä Losissa on rennompaa. Me ei kyllä oltu tuolla Friscossa ku kaks päivää, mutta kun mentiin takas Losiin niin mulle ainakin tuli sellanen olo "niinkuin ois kotiin tullut" :). Mutta joku voi tietysti olla eri mieltä. Tietysti Friscoon voisin palata. Ja varmasti vielä palaankin mun elämän aikana :) !

Kommentit

Suositut tekstit