Jipiii.

Puntari näytti tänä aamuna 52,3 kg eli painoa on pudonnut -2kg ! Jipiiiii !!! Vielä ois muutama hassu kilo pudotettavana niin sitten oon tyytyväinen. Tässä vaan kun rauhallisesti ottaa niin kyllä ne kilot tippuu :) !

Viikonloppu on menny toosi nopeesti. Eilen käytiin kattoon kaveriporukalla jäkismatsia ja euroviisuja. Harmittaa tosi paljon ettei Suomi pärjänny kummassakaan.Krista oli ihan huippu ja ihmettelin ettei se pärjännyt. Tuli otettua muutama drinksu ja oon jotenki tosi pettynyt itseeni kun tämän dieetin aikanahan ei sais käyttää alkoholia. No mut ne on nyt juotu ja that's it. Tänään aion käydä pitkän lenkin niin kyllä se taas siitä. 

Oon tallentanut  mun Facebookin sivuilta  mun matkakuvia, mutta tein sen töissä ja kuvat on siis siellä työpaikan koneen muistissa. Yritin niitä yks päivä tallentaa tänne bloggeriin niin se jotenki epäonnistu.  Ärsyttää! Meidän koneet töissä toimii välillä miten sattuu ja se vasta ärsyttävää onkin! Mulla on kyllä tuolla googlentilillä se kuvakansio minne voi myös tallentaa kuvia, mutta just sillon töissä se ei toiminu (tai siis niissä yhteyksissä oli sillon jotain vikaa) niin en sitten saanut niitä sinnekään. Kun vastustaa niin vastustaa kunnolla ja mulla menee sitten heti hermot jos jokin tietokonejuttu ei toimi :)! Mutta heti kun saan ne jotenkin tallennettua johonkin järkevään muotoon niin teen jutun siitä mun "eat pray love"- matkasta talvella 2012. Oon jo kertonu mun Balin reissusta, mutta se oli vaan yks osa mun matkaa.

Tänään ois tarkotuksena siis lenkkeillä, käydä vähän valokuvaileen tiistaita varten kun oon menossa sellaseen sosiaalityön koulutukseen, jossa osallistun elämäni kuvat- työpajaan. Eli siellä opetellaan käyttämään valokuvia apuna esim. kun mietitään omaa menneisyyttä. Teen siitä tänne jutun sitten. Meillä on tehtävänä ottaa sinne mukaan kuva itsestä jossain sellaisessa tilanteessa mikä kuvastaa omaa itseään ja identiteettiään. Se voi olla kuva myös jostain esim. tekemisestä (vaikka minä pesemässä ikkunaa) jos se kuvastaa minua paljon. :) Ootan tosi paljon tuota koulutusta.

Nyt ei oo laittaa mitään itseotettua kuvaa tänne, mutta nuo we heart it kuvat on ihkuja ;). Ja mulla on kauhee matkakuume! Pakko päästä pian reissuun!






Kommentit

Suositut tekstit