Lökölauantai :)

Terkkuja täältä sängynpohjalta. Oon syöny itsetehtyä mannapuuroa (kanelilla,sokerilla ja tl voita, nam) ja kattonu netistä The Hillssien jaksoja.Oiiih!!! Kohta lähen käymään mun frendin kans kaupungissa ja aijjotaan mennä jonnekkin vähän brunssille :). Ainut miinus tähän päivään on se, että mulla on kaktus kurkussa.Ärsyttävää. Mut yritän elää sen kans :)

Mun on pakko tunnustaa yks juttu. Oon aina vihannu LuikkariVuittonin laukkuja mut nyt oon ihastunut yhteen sellaseen. En edes tiiä niistä mitään (mallit ym.) mut mun mielestä LV:lla on yks laukku minkä voisin ottaa käyttööni. Se on tämä...hmm...oottakaas kun vähän googletan... eli tuo Damier Azur Mini Clutch. Se on tollanen pieni, tyylikäs eikä se siinä oo mitään isoja tekstejä. Hintaa sillä on aika mukavasti, mutta ehkä mää alan säästään siihen ja käyn ostaan sen sitten. Tai sitten en. Hah. Katotaan nyt.




Mut nyt mää lähen aamupesulle ja meikkaan vähän naamaa et kehtaa lähtee tuonne ihmistenilmoille. Mukavaa lauantaita. Tulossa on illalla lisää postausta :)

Raukkaudella, SarppaLove :)

Kommentit

Suositut tekstit