Vaaleanpunaista päivään :)

 Tänään on ollut ihanaa aloittaa viikko kun oon ollut niin hyvällä tuulella. Olin viikonloppuna sitten sairaana ja se oikeestaan vitutti, mutta minkäs sille mahtaa. Makasin lauantain ihan kuolleena kotona, niistin vaan ja nukuin :(. Mutta nyt on parempi olla ja oon töissäkin. Mää en oo tyttö (no okei, nainen) joka tykkää kauheesti vaaleenpunaisesta. Mutta oonpa tässä pikkuhiljaa lämmennyt sillekin :) Oon ihan hulluna noihin Superdryn huppareihin ja haluaisin niitä kaappiini monta erilaista (tai siis haluaisin niitä monta erilaista joita voin pitää päälläni..en siellä kaapin hyllyllä ;). Ne on niin hienoja. Tuolta SUPERDRYN omilta nettisivuilta löyty kaikkee ihanaa. Voisin suunnilleen tilata joka toisen hupparin sieltä :). Ja hei, niillä on maksuton toimitus tänne Suomeen !

Nuo vaaleenpunaset Converset haluan ihan ehottomasti. Mulla on ne kerran ollut pinkkinä, mutta ne oli kokoa liian isot mulle, joten möin ne huuto.netissä pois. Eli seuraavana palkkapäivänä joudun ehkä ostaan itelle nuo :).

Oon myöskin heikkona Marimekon laukkuihin. En ihan kaikkiin niiden laukkuihin, mutta noihin niiden nahkaisiin kaunottariin. Ne on niin yksinkertaisen kauniita ja ehdottomasti hyvälaatuisia. Kannattaa käydä tsekkaamassa (ja hiplailemassa sitä pehmyttä nahkaa) lähimmässä Marimekon liikkeessä!







Tämmösiä kevyitä mietteitä tänään. Ois mulla varmaan ihan järkevää asiaakin, mutta siihen tarvitsee sellaisen ajan & paikan milloin on rauhallista kirjoittaa (oon nyt töissä ja kaikki muut on syömässä ja mää oon sillä Dukanin dieetillä niin en voi mennä muiden kanssa puffetpöytään). Ehkäpä mää nyt sitten joku ilta otan ajan ja kirjoitan syvällisiä :).



Niin ja tosiaan tuo mun dieetti. Hyvin on mennyt ja oon ollut ylpee itsestäni. Oon päättänyt pitää mun "hyökkäysvaiheen" päällä keskiviikkoon asti ja punnita vasta sitten itseni eka kerran. Kun kerran nyt menee näin hyvin, niin ihan hyvin voin tässä hyökkäillä keskiviikkoon asti :)

Mut joo, mää jatkan nyt töitä :) Ihanaa maanantaita ja viikonalkua kaikille ihanille siellä ruudun toisella puolen :) !!!





Kommentit

Suositut tekstit