Päivän asu ;)

Tänään on ollu ihan huippu ihana päivä. Oon ihan väsyneenä tässä, mutta yritän jaksaa kirjottaa vähän mietteitä tähän. Mitään sen kummallisempaa ei oo tänään tapahtunu, mutta aurinko on paistanu ja on ollu lämmin. Puhuivat tuolla, että melekeen on ollu +20 astetta lämmintä. En tiiä kun en oo kattonu mittaria.

Töissä mua hieman harmitti kun meillä oli semmonen palaveri jossa kerrottiin meidän työnkuvan muutoksista. Kun tiedän että ollaan meidän tiimissä paiskittu ihan hulluna töitä ja sitten tavallaan viedään pohja koko työltä. En jaksais kauheesti tätä selittää, mutta tää liittyy tähän Helsingin kaupungin sote-uudistukseen. Ja se tietysti vaikuttaa meihin jotka ollaan luultu tekevämme ammattitaitoisesti työtä jolla on jotain merkitystä. Mutta ei kai sitten... nuo isotherrat tuolla päättää asioista vaikka niillä ei oo mitään hajua mitä tuolla "kentällä" tapahtuu. Plaah.


Kävin töitten jälkeen kaupungissa ja kaikki patiot (oululaiset puhhuu patiosta ja täällä stadissa sanotaan terassit) oli täynnä ihmisiä jotka nautti auringosta, oluesta ja hyvästä fiiliksestä. Voisin kuvitella, että huomenna on monella rapula :). Itsehän ajattelin tässä urheilla ja laihuttaa. Mua ahistaa kun oon lihonnut nyt tässä. Osaksi se johtuu mun kilpirauhasen vajaatoiminnasta, mutta osaksi taas mun elämäntavoista. Mulla kyllä on tullu fiilis et ihan sama mitä syön niin lihon samantien sen kilon :(. Mut kyl mää tiedän, että mun pitäis olla syömättä karkkia ja jädeä. Munsta on tullu ihme karkkihiiri. Aiemmin en oikeen välittänyt karkeista niin nyt munsta tuntuu että ostan joka kerta pikkasen karkkia kun käyn kaupassa. Nyt pitää ottaa itteeni niskasta kiinni.



Kävin tuossa fillaroimassa ja solariumissa. Solariumstudion omistajaukko katto mua vähän hitaasti kun tulin solariumkopista mun pyörä mukanani. Otin sen sinne mukaan kun pihalla ei ollu mitään paikka mihin sen ois voinut laittaa kiinni. Noh, otin sen sitten sinne mukaan. Mää en halua että se pöllitään :(.

En oo mikään solariumin puolesta puhuja mutta jotenki haluan nyt vähän väriä pintaan kun mua ahistaa tuo mun "lihavuus" tässä. Ruskea läski on parempi kuin valkoinen läski ;).



Ai niin...päivän asuna toimii Dieselin popot, Gina Tricotin persikanväriset kollarihousut, Gina Tricotin harmaa huppari, Thaimaasta ostetut Raybanit ja Fjallravenin musta Kånken. 

Ja mää en nyt sitten ollu tosissaan. Tosissaan mää olin nuo vaatteet päällä kun kävin fillaroimassa (ja siellä solikassa) mutta tosissaan mää en niitä esittele täällä ;). Mut ehkä mää räväytän joku päivä ja teen "oikeen" asupostauksen. Nyt ei muuta kun Suomi voittaa Usan jäkispelissä ja sitten nukkuun :)

Go Finland!!!

Ja hyvää yötä maailma kun meet nukkuun :) !!!

Kommentit

Suositut tekstit