Entsyymiprosessia ja muuta jaarittelua :)

Hej på dig ! Tulin käymään kotona mutkan, oon siis vielä töissä, mutta mun ruoat jäi kämpille niin tulin tänne pikaisesti syömään. Sitten matka jatkuu takas töihin. Tässä oottelen et ruoka lämpiää niin on aikaa kirjotella :). 

Onpa ihanaa edelleen kun paistaa arska. Kesä kesä kesä ! Alla oleva kuva on minusta tänä aamuna kun olin matkalla töihin. Räpsäsin sen bussin takapenkillä, salassa muilta matkustajilta ;). On muuten aika mageet nuo mun lasit ;)...ne on muistaakseni Gina Tricot lasit 4,90 € tai 5,90 € ! Oonko muten koskaan kertonu et mulla on tapana vääntää kaikista ns. vaikeista nimistä sellasia helppoja nimiä ? Esim. sillon kun GT tuli Suomeen niin mietin et miten se pitäis lausua...nooh, mää sitten väänsin siitä nimen "Tiinan Trikoot" :) mun frendit ymmärtää kun käytän tuota nimee mut vähänki ei -tutut on aina et "hä?" "Mikä paikka?".


No niin..sitten alla oleviin tuotteisiin. Sain hieman alennusta näistä tuotteista kun mainitsin tekeväni jutun tänne blogiin näistä ! En todellakaan oo mikään "helppo heikki" noitten laihdutusjuttujen suhteen, mutta tuo entsyymiprosesseja tukeva juoma mua kiinnostaa ihan hulluna. Nykyaikanahan on paljon sairauksia (lääketieteen kehittymisestä huolimatta) joita vaan ei voi parantaa. Eli tällä nyt tarkoitan esimerkiksi väsyneisyyttä (on tietysti sairauksia jotka aiheuttaa väsyneisyyttä..esim.mullakin oleva kilpirauhasen vajaatoiminta), univaikeuksia (on pillereitä, mutta ne on kemiallisia...yök), iho-ongelmia ja allergioita, unohtamatta erilaisia syöpiä & diapetestä. Noita kaikkia tietysti hoidetaan erilaisilla tavoilla, mutta hoidetaanko niitä oikealla tavalla ?

 Oon itse tutkinut kaikkia mahdollisia luonnollisia tapoja hoitaa esimerkiksi mun järkyttävän kutiavaa päänahkaa. Tällä hetkellä mun pääänahka on ok ja se ei hilseile hirveesti, mutta joudun pesemään mun pään sellasella "myrkkyliuoksella" parin viikon välein. Tätä liuosta saa apteekista ja pikkuinen pullo tätä "myrkkyä" maksaa 12 €. Oon koko ajan etsinyt "jotain" joka voisi auttaa niin ettei mun tarvis käyttää tuollaista liuosta. En muista miten törmäsin kehon entsyymitasapainoon ja se jäi mulle tuonne päähän mietintämyssyyn. Meitä maapallon ihmisiä vaivaa entsyymiryhmien puutostila ! Eli kun syömme mitä syömme (mäkkiruoka, heseruoka jne.jne.) ja juomme alkoholia, tuprutamme röökiä ja syömme aina vaan pahempia lisäaineita niin ompa kumma kun elimistöön tulee puutostiloja. Henkinen puoli (toisin sanoen henkinen tasapaino) on myös tässä otettava huomioon :). Tällä tarkoitan taas sitä, että pitäisi ottaa huomioon oma elämä...miten sen ajan käyttää kun täällä ollaan! Onko sulla aina kiire? Miksi? Onko sulla stressi töissä? Miksi? Ootko miettinyt, että elämää voi elää myös ilman kiirettä ja stressiä ? 

Googlettelin aikani erilaisia entsyymitasapainon parantajia ja törmäsin tuohon RegulatPro Metabolic entsyymijuomaan. Se on vasta tullut Suomen markkinoille ja aion nyt kokeilla tuon pullollisen verran. Sitä otetaan aamuin illoin 10ml ihan "raakana" tai sitten ihan vaan sekoitetaan se 10ml puoleen lasia vettä. Katotaan miten mun käy. Lupaan raportoida kaikista tuntemuksista tuon käytön aikana.

Valmarin on hyvä tuote aineenvaihdunnan parantamiseen. Yks ruokalusikallinen lasilliseen vettä 2-4 kertaa päivässä. Aion nyt juoda vain tuota entsyymijuomaa, jotta näen/koen sen vaikutukset.

Onko kellään kokemuksia Tonalinista? Mää olen joskus 8 vuotta sitten kokeillu nuita ja ne oli hyvänä tukena sillon mun rasvanpoltolle :). 





Ja tuossa ylhäällä mun maha. Se on otettu eilen (työpaikan vessassa :) ) ja tiedän etten oo läski tai ylipainoinen, mutta haluan eroon tuosta mahamakkarasta. Eikä se näytä tuossa NIIN pahalta kuin sitten kun vetäsen farkut jalkaan ja tiukan paidan päälle (argh)! 

Mulla siis "hyökkäysvaihetta" kestää vielä tämän ja huomispäivän ja aion torstain alottaa porkkanoilla :). Ostin jo valmiiksi pussillisen niitä :). Ja syön kyllä salaattia ja parsaa (nam) !!! 

Nyt mun pitää lähtee takas töihin :)

Hyvää päivää kaikille :)

Kommentit

Suositut tekstit